jesus1981
03/04/2005, 01:57
Lamborghini Gallardo R-GT
"Italská automobilka s býkem ve znaku postavila fenomenální Gallardo s označením R-GT. Jak už název naznačuje, jedná se o ostrou silniční verzi připravovaného závodního speciálu pro šampionát FIA GT. Všechny fanoušky automobilky Lamborghini jistě potěší zpráva, že Gallardo R-GT bude mít celosvětovou premiéru na brněnském autosalónu.
K sériovému desetiválci mechanici přidali kompresor od světoznámé firmy KKK. Přeplňovaný agregát nyní disponuje výkonem 420 kW (560 k) oproti sériovým 368 kW (500 k) a maximální kroutící moment se vyšplhal až na 640 Nm. Výkon se přenáší přes šestistupňový manuál na všechna čtyři kola a díky výborné trakci vystřelí Gallardo R-GT z klidu na stovku za 3,8 s.
Silnější verzi byla upravena i karosérie. Pod předním nárazníkem se objevil karbonový spoiler, na bocích jsou širší prahy a modifikací prošlo i zadní přítlačné křídlo, které se při rychlostech nad 150 km/h vysunuje. V základu dostanete dvacetipalcová kola a keramické kotoučové brzdy. Za limitovanou edici, kterou mimochodem dostanete pouze prvního dubna na apríla, zaplatíte v přepočtu 6,5 mil. korun."
El texto está en checo pero se adivinan las prestaciones:
Potencia: 560cv
Par: 640Nm
0-100 km/h: 3,8 seg
http://www.autorevue.cz/Images/5225/11.jpg
http://www.autorevue.cz/Images/5225/22.jpg
"Italská automobilka s býkem ve znaku postavila fenomenální Gallardo s označením R-GT. Jak už název naznačuje, jedná se o ostrou silniční verzi připravovaného závodního speciálu pro šampionát FIA GT. Všechny fanoušky automobilky Lamborghini jistě potěší zpráva, že Gallardo R-GT bude mít celosvětovou premiéru na brněnském autosalónu.
K sériovému desetiválci mechanici přidali kompresor od světoznámé firmy KKK. Přeplňovaný agregát nyní disponuje výkonem 420 kW (560 k) oproti sériovým 368 kW (500 k) a maximální kroutící moment se vyšplhal až na 640 Nm. Výkon se přenáší přes šestistupňový manuál na všechna čtyři kola a díky výborné trakci vystřelí Gallardo R-GT z klidu na stovku za 3,8 s.
Silnější verzi byla upravena i karosérie. Pod předním nárazníkem se objevil karbonový spoiler, na bocích jsou širší prahy a modifikací prošlo i zadní přítlačné křídlo, které se při rychlostech nad 150 km/h vysunuje. V základu dostanete dvacetipalcová kola a keramické kotoučové brzdy. Za limitovanou edici, kterou mimochodem dostanete pouze prvního dubna na apríla, zaplatíte v přepočtu 6,5 mil. korun."
El texto está en checo pero se adivinan las prestaciones:
Potencia: 560cv
Par: 640Nm
0-100 km/h: 3,8 seg
http://www.autorevue.cz/Images/5225/11.jpg
http://www.autorevue.cz/Images/5225/22.jpg